مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 14:002021-11-16اقتصادي

اهتمام جدی در رسیدگی به مسائل تولیدکنندگان استان فارس وجود دارد


کمیته رفع موانع تولید در فارس راه اندازی شده و اهتمام جدی در رسیدگی به مسائل تولیدکنندگان وجود دارد.

- ، دکتر محمد هادی ایمانیه در دیدار جمعی از فعالین بسیج دانشجویی استان با بیان اینکه بانک های خصوصی باید با سیاست های مدیریت استان همراهی کنند، اظهار داشت: موضوع ایجاد تعادل در نسبت سپرده به تسهیلات در بانک های استان، پرداخت عادلانه تسهیلات و حمایت از بخش تولید با ایجاد شفافیت مورد تاکید مدیریت استان خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه برای پیشرفت پتروشیمی های استان پیگیری های جدی صورت خواهد گرفت، ادامه داد: موضوع انتقال آب از خلیج فارس یک بحث علمی است که موافقان و مخالفانی دارد و باید با دقت پیگیری شود؛ یک نظر این است که انتقال آب دریا برای منطق جنوبی استان صورت گیرد و همزمان از خروج آب از استان به سمت دریا جلوگیری شود.

استاندار فارس با تاکید بر اهمیت رسیدگی به موضوع عفاف و حجاب، گفت: طرح های کارشناسانه برای تقویت از فرهنگ عفاف و حجاب با استفاده از ظرفیت های فرهنگی باید از طرف فعالان این عرصه ارائه و مورد بررسی قرار گیرد.

دکتر ایمانیه با اشاره به اینکه سازوکار پاسخگویی مدیران برای قول هایی که داده اند باید طراحی شود، ادامه داد: همچنین سازوکار حمایت از سوت زنی سالم و دقیق برای تشویق نظارت دلسوزانه در جامعه باید طراحی و اجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهتمام جدی در رسیدگی به مسائل تولیدکنندگان استان فارس وجود دارد

اهتمام جدی در رسیدگی به مسائل تولیدکنندگان استان فارس وجود دارد