مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 13:252021-11-16حوادث

آذربایجان غربی از استان های امن کشور/انهدام شبکه جعل مدرک تحصیلی


مدیرکل اطلاعات آذربایجان غربی با تاکید بر امنیت موجود در مرزهای آذربایجان غربی گفت: بی شک امنیت در استان می تواند به جذب سرمایه گذاری و توریست کمک کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مدیرکل اطلاعات آذربایجان غربی ظهر سه شنبه در نشست با خبرنگاران تاکید بر امنیت موجود در مرزها استان با اشاره به گلایه و انتقاد مردم برخی محلات گفت: مردم هرگونه ناامنی از لحاظ توزیع مواد مخدر، ارازل و اوباش و مسائل امنیتی را بدون واسطه با شماره 113 در میان بگذارند.

وی خاطرنشان کرد با اشراف اطلاعاتی وتلاش سربازان گمنام از شمالی ترین نقطه تا جنوبی ترین نقطه آذربایجان غربی امن است و زمینه هرگونه سرمایه گذاری و جذب توریست در این استان آماده است.

وی با تاکید بر اینکه نباید هیچ تردیدی در برخورد با مخلان امنیت و آرامش جامعه قائل شد، گفت: تهدید امنیتی فقط برون مرزی نیست، به طور قاطع اعلام می کنم که اجازه نفس کشیدن به تهدید کنندگان آرامش و معیشت مردم را نخواهیم داد و برای حفظ امنیت در جامعه کوشش خواهیم کرد.

مدیر کل اطلاعات آذربایجان غربی با بیان اینکه همزیستی یعنی وحدت در عین کثرت گفت: همزیستی مسالمت آمیز اقوام و ادیان در استان مثال زدنی است، تمامی اقوام و ادیان در این استان در راستای دفاع از تمامیت ارضی کشور در تلاش هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذربایجان غربی از استان های امن کشور/انهدام شبکه جعل مدرک تحصیلی

آذربایجان غربی از استان های امن کشور/انهدام شبکه جعل مدرک تحصیلی