مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 13:202021-11-16سياسي

کادرسازی در حوزه ادبیات جدی گرفته شود/ تاریخ جنگ همدان تدوین می شود


مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان با بیان اینکه کادرسازی در حوزه ادبیات مورد توجه باشد از تدوین تاریخ جنگ همدان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سردار مهدی ظفری عصر امروز در نشست خبری با موضوع ادبیات و تاریخ دفاع مقدس به مناسبت هفته کتاب ضمن تسلیت شهادت حضرت معصومه (س) اظهار کرد: باید مفهوم عشق را در منازل جاری کنیم و زندگی انبیای الهی برایمان الگو باشد که اگر کانون خانواده های دینی و اسلامی باشد در همه حال شاهد امنیت و آرامش هستیم.

وی با اشاره اینکه ترویج فرهنگ قدرشناسی خوب است اما گاهی متاسفانه شاهد کوچک بینی هستیم گفت: باید به مفاهیم ارزشی توجه کنیم و حتما نیاز است تغییر نگرش نسبت به بچه های انقلاب داشته باشیم و درگیر حزب و جناح نشویم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان با اشاره به اینکه اگر همدان در حوزه دفاع مقدس و نشر ارزش های دفاع مقدس حرفی برای گفتن دارد، به خاطر تلاش های بزرگان این استان است افزود: سال گذشته صد عنوان کتاب و امسال قریب به 60 عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس چاپ شده است اما باز هم در ابتدای کار هستیم.

وی با اشاره به اینکه ما با این اقدامات کار انقلابی انجام ندادیم و کار انقلابی توسط شهید سلیمانی انجام شد که آن پایه ریزی و تشکیل انقلاب بود گفت: بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کادرسازی در حوزه ادبیات جدی گرفته شود/ تاریخ جنگ همدان تدوین می شود

کادرسازی در حوزه ادبیات جدی گرفته شود/ تاریخ جنگ همدان تدوین می شود