مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 13:052021-11-16سياسي

️بررسی دو مصوبه مجلس در پژوهشکده شورای نگهبان


طرح نحوه انتصاب اشخاص در مشاغل حساس و طرح دو فوریتی الحاق یک تبصره به ماده (63) قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مورد بررسی قرار گرفت.

- ، طرح نحوه انتصاب اشخاص در مشاغل حساس و طرح دو فوریتی الحاق یک تبصره به ماده (63) قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران در مجمع مشورتی حقوقی شورای نگهبان مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه که عصر امروز یکشنبه 23 آبان ماه برگزار شد، ابعاد حقوقی طرح نحوه انتصاب اشخاص در مشاغل حساس و طرح دو فوریتی الحاق یک تبصره به ماده (63) قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران با حضور دکتر عباسعلی کدخدایی عضو حقوقدان و رییس پژوهشکده شورای نگهبان، دکتر سید فضل الله موسوی و جمعی از کارشناسان پژوهشکده شورای نگهبان و حقوقدانان مورد بررسی قرار گرفت.

گفتنی است طرح دو فوریتی الحاق یک تبصره به ماده (63) قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران در جلسه 23 آبان ماه مجلس شورای اسلامی تصویب و همچنین طرح نحوه انتصاب اشخاص در مشاغل حساس در جلسه 16 آبان ماه در جهت رفع ایرادات شورای نگهبان توسط مجلس شورای اسلامی اصلاح و به شورای نگهبان ارسال شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

️بررسی دو مصوبه مجلس در پژوهشکده شورای نگهبان

️بررسی دو مصوبه مجلس در پژوهشکده شورای نگهبان