مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 13:002021-11-16فرهنگي

گذر فرهنگی، فضایی برای ارتقاء خلاقیت شهروندان


معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: گذرهای فرهنگی بخشی از کالبد هنری شهر و فضایی برای ارتقاء خلاقیت شهروندان محسوب می شوند.

- رضا نیازی، در دیدار با شهردار خرم آباد، ضمن تبریک فرا رسیدن هفته کتاب، اظهار کرد: با توجه به جلسات صورت گرفته با شهردار پیشین مرکز استان و پیگیری های صورت گرفته در حوزه شهری، طرح ایجاد گذر فرهنگ و هنر مطرح و به عنوان یکی از طرح های پیشنهادی به دبیرخانه پایتخت کتاب ایران ارسال شد.

وی با تأکید بر اینکه گذرهای فرهنگی بخشی از کالبد هنری شهر و فضایی برای ارتقاء خلاقیت شهروندان محسوب می شوند، عنوان کرد: گذرها فرصتی برای برقراری ارتباط بی واسطه بین ارائه دهندگان خدمات فرهنگی و هنری با مصرف کنندگان هستند که مردم آن ها را به عنوان مقصد گذراندن اوقات فراغت و یا تأمین کالاها و ملزومات فرهنگی انتخاب می کنند.

نیازی تصریح کرد: در گذرهای فرهنگ و هنر مجموعه ای از کسب و کارهای فرهنگی و هنری فعالیت می کنند و فضای بیرونی آن برای عرضه هنر خیابانی، هنرهای آیینی و دیگر فعالیت های فرهنگی و هنری است.

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بیان کرد: با توجه به قرار گرفتن خرم آباد در بین 36 شهر راه یافته به مرحله نیمه نهایی پایتخت کتاب ایران، نیاز است در حوزه فرهنگی، ارتباطات و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گذر فرهنگی، فضایی برای ارتقاء خلاقیت شهروندان

گذر فرهنگی، فضایی برای ارتقاء خلاقیت شهروندان