مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 12:502021-11-16اقتصادي

پرورش 3900 تُن انواع ماهی طی 7 ماه ابتدایی سال در استان تهران


قائم مقام سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با اشاره به تعهد تولید 7 هزار و 50 تُنی ماهی تا پایان سال گفت: طی 7 ماه ابتدایی سال جاری 3900تُن انواع ماهی خوراکی در استان تهران تولید شده است.

- ، محمد سراب نشین بعد از ظهر سه شنبه در مراسم آغاز برداشت ماهیان گرم آبی استان تهران که در دریاچه عشق آباد شهرری برگزار شد با اشاره به اینکه طی 7 ماه ابتدایی سال جاری میزان یکهزار و 307 تن از انواع ماهی های کپور در استان تهران تولید شده است اظهار داشت: شهرستان های پیشوا و ورامین دارای بیشترین تعداد واحدهای تولید ماهی های گرمابی هستند.

قائم مقام سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با بیان اینکه شهرستان ری به دلیل استقرار واحدهای کلان تولید ماهی گرمابی سالانه 450 تن ماهی تولید می کند و به همین لحاظ به عنوان قطب اصلی تولید ماهی استان تهران مطرح است گفت: تقریباً تمام تولیدات شیلات استان در بازار بزرگ مصرف کلان شهر تهران مصرف می شود و برای بخش اندکی نیز به جهت صادرات به سوریه برنامه ریزی شده است.

وی در خصوص صنایع تبدیلی شیلات استان تهران بیان داشت: در حال حاضر 524 مزرعه ماهی گرمابی و 334 مزرعه ماهی سردآبی، 11 واحد تولید کنسرو و بسته بندی ماهی در استان تهران وجود دارد که هفت واحد آن فعال هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرورش 3900 تُن انواع ماهی طی 7 ماه ابتدایی سال در استان تهران

پرورش 3900 تُن انواع ماهی طی 7 ماه ابتدایی سال در استان تهران