مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 12:352021-11-16سياسي

پخش مستند «العراق للعراق» از شبکه سه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان هنری رسانه ای اوج؛ مستند العراق للعراق با موضوع واکاوی نقش عوامل داخلی و خارجی در مشکلات سیاسی، - مستند العراق للعراق به کارگردانی وحید فراهانی امروز ساعت 17 روی آنتن شبکه سوم سیما می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان هنری رسانه ای اوج؛ مستند العراق للعراق با موضوع واکاوی نقش عوامل داخلی و خارجی در مشکلات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی مردم عراق امروز روی آنتن شبکه سوم سیما می رود.

پژوهش و تولید مستند العراق للعراق که محصول سازمان هنری رسانه ای اوج است نزدیک به یکسال به طول انجامیده است و امروز سه شنبه 25 آبان از ساعت 17 مستند برای روی آنتن شبکه سوم سیما خواهد رفت.

فیلم مستند عراق برای عراق به پیدا کردن ریشه برخی از بحران های داخلی کشورعراق می پردازد و همچنین مشکلات در سیاست داخلی، اقتصاد و بازسازی کشورعراق، بعد از سقوط صدام را روایت کند.

این فیلم در پخش بین المللی در شبکه های برون مرزی منطقه از جمله شبکه تلویزیونی المیادین مورد توجه و استقبال مخاطبان عرب زبان منطقه قرارگرفته است.

وحید فراهانی پیش از این مستند پژوهشی چرا سوریه؟ را با روایتی متفاوت درباره بحران و جنگ سوریه ساخته است که توسط سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش مستند «العراق للعراق» از شبکه سه

پخش مستند «العراق للعراق» از شبکه سه