مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 12:102021-11-16اجتماعي

ایجاد فرهنگ کتابخوانی بین دانش آموزان در دستور کار آموزش و پرورش قرار گیرد


معاون فرمانداری شهرستان زرآباد در جنوب سیستان و بلوچستان،گفت: کتاب و کتابخوانی حلقه گمشده بین جوانان و نوجوانان امروزی است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون فرمانداری شهرستان زرآباد در جنوب سیستان و بلوچستان،گفت: کتاب و کتابخوانی حلقه گمشده بین جوانان و نوجوانان امروزی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،اسماعیل بلیده ای در جلسه هم اندیشی ویژه هفته کتاب و کتابخوانی،اظهار داشت: گسترش فرهنگ کتابخوانی بین آحاد مختلف مردم امری بسیار ضروری است و برای توسعه آن در این شهرستان باید تمام تلاش خود را به کار گرفت.

وی افزود: راه اندازی کتابخانه عمومی در شهرستان زرآباد یک امر ضروری است و دستگاه های مربوطه در این خصوص ورود جدی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه جوانان زرآباد از توانمندی بسیار بالای در همه زمینه ها برخوردار هستند،ادامه داد: ایجاد انگیزه بین دانش آموزان در راستای ارتقا فرهنگ کتابخوانی امری ضروریست و بایستی در دستور کار آموزش و پرورش قرار گیرد.

معاون فرمانداری شهرستان زرآباد،بیان کرد: از ظرفیت خیرین ملی و محلی برای راه اندازی کتابخانه در این شهرستان استقبال می کنیم و در این مسیر به کمک همه نیاز داریم.

بلیده ای با اشاره به نقش سمن ها در پیشرفت هر جامعه ای،خاطرنشان کرد: همه گروه ها و صاحب نظران فکر و اندیشه در راستای رشد و توسعه شهرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد فرهنگ کتابخوانی بین دانش آموزان در دستور کار آموزش و پرورش قرار گیرد

ایجاد فرهنگ کتابخوانی بین دانش آموزان در دستور کار آموزش و پرورش قرار گیرد