مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 11:202021-11-16ورزشي

درغوکاسیان: اسطوره اخلاق فحاشی می کند!/ برای آرامش بسکتبال شکایت می کنیم


یک بازیکن ملی که به او بال و پر داده اند و اسطوره اخلاق در فضای مجازی است، ناسزای ناموسی می دهد و ما این موضوع را از مراجع قضایی پیگیر خواهیم شد.

- درغوکاسیان: اسطوره اخلاق فحاشی می کند!/ برای آرامش بسکتبال شکایت می کنیم مدیرعامل باشگاه شیمیدر قم گفت: یک بازیکن ملی که به او بال و پر داده اند و اسطوره اخلاق در فضای مجازی است، ناسزای ناموسی می دهد و ما این موضوع را از مراجع قضایی پیگیر خواهیم شد.

هنریک درغوکاسیان در گفت و گو با ایسنا، درباره ماجرای شکایت باشگاه شیمیدر قم از محمد جمشیدی ملی پوش بسکتبال ایران، توضیح داد: آقای جمشیدی قبلا بازیکن ما بود و دو فصل هم برای ما بازی کرد.

فکر نمی کنم در این دو فصل برای او چیزی کم گذاشته و بی احترامی کرده باشیم.

موردی هم گزارش نشده و خود ایشان هم چیزی در آن دو سال نگفتند.

اصولاً ما با هیچ کس و حتی آقای جمشیدی مشکلی نداشته ایم، تا اول فصل جاری که آن اتفاقات قرارداد ایشان با دو باشگاه (شیمیدر و شهرداری گرگان) پیش آمد.

او ابتدا با ما قرارداد نوشت و بعد با گرگان بست که این موضوع باعث ایجاد تنش بین دو باشگاه و مشکلاتی در فدراسیون شد، چرا که او بازیکن ملی و شناخته شده است.

مدیر عامل باشگاه شیمیدر قم ادامه داد: ما از ابتدا سعی کردیم که تا حد امکان این موضوع را با مذاکره حل کنیم، ولی ایشان در شبکه های ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درغوکاسیان: اسطوره اخلاق فحاشی می کند!/ برای آرامش بسکتبال شکایت می کنیم

درغوکاسیان: اسطوره اخلاق فحاشی می کند!/ برای آرامش بسکتبال شکایت می کنیم