مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 11:102021-11-16اجتماعي

90 درصد معلمان استان سمنان دو دز واکسن کرونا دریافت کردند


مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان درباره آخرین پوشش واکسیناسیون در جامعه آموزش و پرورش استان، گفت: 90 درصد معلمان استان دو دز واکسن کرونا دریافت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد دستورانی ظهر سه شنبه در کمیته واکسیناسیون ستاد مقابله با کرونای استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه افزایش پوشش واکسیناسیون دانش آموزان و معلمان استان به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته است، تاکید کرد: اطلاع رسانی به خانواده ها و کمک گرفتن از ظرفیت رسانه ها در دستور کار بوده است.

وی با بیان اینکه استان سمنان به پنج قطب تقسیم تا شرایط واکسیناسیون تسهیل شود، ابراز کرد: هر یک از معاونان آموزش و پرورش استان سمنان به عنوان مسئول معین برای پیگیری واکسیناسیون یکی از این اقطاب درنظر گرفته شده تا بتوانیم روند واکسیناسیون خانواده بزرگ آموزش و پرورش استان را به 100 درصد نزدیک کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه تک تک مدارس استان بررسی و آمار تمام معلمان و دانش آموزانی که واکسن دریافت کرده اند اخذ و استحصال شده است، تاکید کرد: علت عدم دریافت واکسن در بین معلمان و دانش آموزان به صورت کلی احصاء شده است.

دستورانی با بیان اینکه تاکنون و بر اساس آمار 86 دانش آموزان دُز اول و 70 درصد دُز دوم واکسن را دریافت کردند، افزود: 90 درصد معلما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 درصد معلمان استان سمنان دو دز واکسن کرونا دریافت کردند

90 درصد معلمان استان سمنان دو دز واکسن کرونا دریافت کردند