مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 11:002021-11-16اقتصادي

برپایی نمایشگاه «دستاوردهای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی» در جهاد دانشگاهی همدان


نمایشگاه دستاوردهای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان همدان به همت مرکز اشتغال جهاد دانشگاهی در محل جهاد دانشگاهی واحد همدان برگزار شد.

- برپایی نمایشگاه دستاوردهای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در جهاد دانشگاهی همدان ایسنا/همدان نمایشگاه دستاوردهای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان همدان به همت مرکز اشتغال جهاد دانشگاهی در محل جهاد دانشگاهی واحد همدان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری همدان ، در حاشیه بازدید از نمایشگاه مشاغل خانگی که به همت مرکز اشتغال جهاد دانشگاهی همدان اظهار کرد: یکی از نکات مثبت طرح مشاغل خانگی که با همکاری خوب جهاد دانشگاهی و ارتباط و هم افزایی با سایر دستگاه ها صورت گرفت بیمه شدن این بانوان در طرح بیمه روستایی و مشاغل است.

ربیعه علیمحمدی افزود: بیمه شدن این افراد پشتوانه خوبی برای ادامه و پیشرفت مشاغل خانگی در سطح استان است.

وی تصریح کرد: با توجه به حضور گسترده زنان در اجتماع برای هر قشر از این بانوان مشکلاتی وجود دارد، در حال حاضر مهم ترین مشکل شناسایی شده که از سوی دفتر امور بانوان استانداری ارائه شده حمایت از اشتغال دختران تحصیل کرده در سطح کارشناسی ارشد و دکتری است، تا ورودی دانشگاه ها متناسب با نیاز جامعه صورت بگیرد و از طرفی این بانوان در کنار تحصیلات آک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاه «دستاوردهای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی» در جهاد دانشگاهی همدان

برپایی نمایشگاه «دستاوردهای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی» در جهاد دانشگاهی همدان