مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 11:002021-11-16اقتصادي

خط انتقال پروژه سد پیله سحران با 40 درصد پیشرفت در حال اجراست


خط انتقال سد پیله سحران با 40 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسعود امامی یگانه ظهر سه شنبه در بازدید از این سد در حال احداث اظهار کرد: پروژه علاج بخشی سد پیله سحران و شبکه پایاب سد با تأمین 45 میلیارد تومان اعتبار تکمیل می شود.

وی با اشاره به اینکه این پروژه در سه بخش علاج بخشی سد، احداث ایستگاه پمپاژ و خط انتقال اراضی پایاب در حال اجراست، تصریح کرد: تاکنون در این سه بخش بالغ بر 20 میلیارد تومان هزینه شده است.

فرماندار اردبیل تکمیل این پروژه را نیازمند 45 میلیارد تومان اعتبار دانست و گفت: در سفر رییس جمهور به استان اردبیل تأمین اعتبار این پروژه مصوب شد که با تأمین اعتبار لازم این پروژه تکمیل می شود.

امامی یگانه افزود: خط انتقال این پروژه 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که 4 هزار و 400 هکتار از اراضی روستاهای کمی آباد، رضی آباد، آق بلاغ رستم خان و نیار را تحت پوشش قرار می دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: سدها از مهمترین و عمده ترین سازه های مهندسی در حوزه های آبریز و بستر رودخانه ها هستند که می توانند تغییرات عمده ای در رژیم رودخانه ها و فرآیند زیستی منطقه ایجاد کرده و علاوه بر آن در تغییر سیمای کشاورزی منطقه نیز نقش عمده ای را ایفا می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط انتقال پروژه سد پیله سحران با 40 درصد پیشرفت در حال اجراست

خط انتقال پروژه سد پیله سحران با 40 درصد پیشرفت در حال اجراست