مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 10:552021-11-16سياسي

عمار الحکیم: تردید های روشنی در خصوص صحت نتیجه انتخابات پارلمانی وجود دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سید عمار الحکیم رهبر جریان حکمت ملی عراق امروز (سه شنبه) در سخنانی در کنفرانس امنیت و صلح در استان دهوک گفت که تردید های روشنی در خصوص صحت و سلامتی روند انتخابات اخیر پارلمانی وجود دارد و در صورتی که بازبینی .

- رهبر جریان حکمت ملی عراق در سخنانی گفت که تردید های جدی در خصوص صحت نتیجه اعلام شده انتخابات پارلمانی وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سید عمار الحکیم رهبر جریان حکمت ملی عراق امروز (سه شنبه) در سخنانی در کنفرانس امنیت و صلح در استان دهوک گفت که تردید های روشنی در خصوص صحت و سلامتی روند انتخابات اخیر پارلمانی وجود دارد و در صورتی که بازبینی واقعی در نتایج آن صورت نگیرد، صلح و امنیت عراق تهدید می شود.

به نوشته وبگاه المعلومه، او گفت: اگر بازبینی واقعی در این نتایج جعلی و زشت صورت نگیرد و اگر جلوی تلاش ها و طرح ها برای تحمیل آن گرفته نشود، امنیت، صلح، حاکمیت، نظم و نهاد های تثبیت شده دیگر وجود نخواهند داشت .

او با اشاره به وجود چندین تهدید نگران کننده در سطح داخلی عراق، گفت: مشارکت پایین در انتخابات، تردید های واضح در صحت نتیجه اعلام شده، عدم رضایت گسترده، تردید در اعتبار نهاد های حاکمیتی و اقداماتشان، احساس بی عدالتی و نبود کرامت و حس میهن پرستی، سرشکستی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمار الحکیم: تردید های روشنی در خصوص صحت نتیجه انتخابات پارلمانی وجود دارد

عمار الحکیم: تردید های روشنی در خصوص صحت نتیجه انتخابات پارلمانی وجود دارد