مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 10:352021-11-16سياسي

اجرای 600 برنامه طی هفته بسیج در اردبیل/ برگزاری جشنواره جهادگران علم و فناوری


فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج 600 عنوان برنامه در سطح استان اجرا خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در اردبیل، سردار غلامحسین محمدی اصل ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: هفته بسیج، هفته غرور ملی است در طول هفته در طول 19 ماه بسته های کمک معیشتی در راستای کمک به خانواده های نیازمند و کم برخوردار به خصوص در مناطق محروم توسط نیروهای جهادی و پایگاه های مقاومت بسیج توزیع شده است.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بیان کرد: بسته های معیشتی به ارزش 122 میلیارد تومان بین خانواده های آسیب دیده از کرونا، روستاهای دور افتاده و خانواده های کم برخوردار توزیع شده است.

تهیه دستگاه اکسیژن ساز بیمارستانی و آبرسانی به روستاها رییس ستاد گرامیداشت طی هفته بسیج در ادامه نشست، اصغر عباس زاده، دبیر ستاد گرامیداشت هفته بسیج استان اردبیل با بیان اینکه هفته بسیج از 29 آبان شروع و تا 5 آذر ماه ادامه دارد، بیان کرد: 600 برنامه پیش بینی شده برای هفته بسیج در موضوعات مختلف اجرا می شود که یکی از اصلی ترین برنامه ها، نمایش اقتدار بسیج خواهد بود.

وی به اجرای پروژه های اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: 23 پروژه اقتصاد مقاومتی با محوریت محرومیت زدایی و با اعتباری بالغ بر 22 میلیارد ریال به بهره برداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 600 برنامه طی هفته بسیج در اردبیل/ برگزاری جشنواره جهادگران علم و فناوری

اجرای 600 برنامه طی هفته بسیج در اردبیل/ برگزاری جشنواره جهادگران علم و فناوری