مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 10:152021-11-16ورزشي

مدال آوری رکابزن پیشگامان یزد در مرحله دوم رقابت های پیست


«مهدی آقاکاشی» از پیشگامان کویر یزد در رشته تعقیبی انفرادی مرحله دوم مسابقات دوچرخه سواری پیست باشگاه های کشور قهرمانی ایستاد.

- ایسنا/یزد مهدی آقاکاشی از پیشگامان کویر یزد در رشته تعقیبی انفرادی مرحله دوم مسابقات دوچرخه سواری پیست باشگاه های کشور قهرمانی ایستاد.

مجتبی فرهمند رییس هیئت دوچرخه سواری استان یزد در گفت وگو با ایسنا ضمن اعلام این خبر گفت: مرحله دوم دوچرخه سواری جوانان باشگاه های کشور در بخش پیست در نخستین روز با حضور 60 رکابزن از 8 تیم در لیگ برتری در مشهد برگزار شد.

وی افزود: در این بخش از مسابقات مهدی آقاکاشی از پیشگامان کویر یزد توانست با زمان 4 دقیقه و 56 ثانیه بالاتر از سایر رکابزنان بر سکوی نخست قرار گرفت.

فرهمند خاطرنشان کرد: در این رشته، رکابزنانی از مس رفسنجان سپاهان دوم و شرکت مس کرمان بر سکوی سوم ایستاد و بدین ترتیب در مجموع تیمی، تیم پیشگامان کویریزد در ردیف دوم و تیم های سپاهان اصفهان و مس رفسنجان سکوهای اول و سوم رده بندی تیمی قرار گرفتند.

رییس هیات دوچرخه سواری استان در پایان گفت: در رشته کایرین پیست نیز محمد دانشور خرم و احمد نصر آبادی هر دو از سپاهان اصفهان اول و دوم شدند و مقام سوی این ماده به رضا رشنو از پیشگامان کویر یزد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدال آوری رکابزن پیشگامان یزد در مرحله دوم رقابت های پیست

مدال آوری رکابزن پیشگامان یزد در مرحله دوم رقابت های پیست