مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 09:552021-11-16بين الملل

رایزنی مقام امنیتی ارمنستان با روسیه درباره مرز جمهوری آذربایجان


دفتر «آرمن گریگوریان» دبیر شورای امنیت ارمنستان اعلام کرد، که او با سفیر مسکو در ایروان درباره وضعیت جاری در مرز این کشور با جمهوری آذربایجان صحبت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، به دنبال تنش های مرزی و اتهام زنی های متقابل اخیر باکو و ایروان به یکدیگر، دبیر شورای امنیت ارمنستان با سفیر روسیه دیدار دو جانبه ترتیب داد.

طبق گزارش رسانه های ارمنستانی، آرمن گریگوریان دبیر شورای امنیت ارمنستان روز سه شنبه (امروز) با سرگیی کوپیرکین سفیر روسیه در ارمنستان دیدار کرد.

به نوشته بود.

در بیانیه دبیر شورای امنیت ارمنستان آمده است: در این دیدار وضعیت کنونی در مرز ارمنستان و (جمهوری) آذربایجان مورد بررسی قرار گرفت.

در این زمینه، طرفین بر ضرورت آغاز سریع روند تعیین مرز ارمنستان و (جمهوری) آذربایجان تاکید کردند .

به روایت این نهاد امنیتی ارمنستانی، گریگوریان و کوپیرکین بر اجرای کامل توافقی که قبلا درباره مبادله اُسرای جنگی طبق اصل همه برای همه به دست آمده، تاکید کردند.

دفتر گریگوریان افزود، دبیر شورای امنیت ارمنستان و سفیر روسیه در ایروان همچنین در مورد رفع انسداد ارتباطات در منطقه گفتگو کردند.

رایزنی این مقام ارشد امنیتی با سفیر مسکو درباره مرز ارمنستان و جمهوری آذربایجان به دنبال تشدید تنش های اخیر مرزی و اتهام زنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی مقام امنیتی ارمنستان با روسیه درباره مرز جمهوری آذربایجان

رایزنی مقام امنیتی ارمنستان با روسیه درباره مرز جمهوری آذربایجان