مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 09:352021-11-16سياسي

مسیر شهیدان مصداق صراط مستقیم است


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران گفت: شهیدان جان خود را فدا کردند تا امروز کشور ما امنیت و آرامش داشته باشد و باید قدردان خانواده های معظم شهدا باشیم؛ - این قدردانی با تکریم و خدمت به این عزیزان محقق می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالله مرتضوی در سفر یک روزه به شهرستان های شهریار و شهرقدس ضمن پاسخگویی و دیدار چهره به چهره با ایثارگران و والدین معظم شهیدان، با حضور در منزل شهیدان والامقام مرتضی ابراهیمی و احمد حبیبی فرد و جانبازان محمد اکبری و حسین گودرزی از مقام والا و ایثارگری شهدا و جانبازان تجلیل کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران با حضور در بنیاد شهید و امور ایثارگران شهر قدس، ضمن دیدار با ایثارگران و والدین معظم شهیدان، به درخواست ها و مشکلات ایشان رسیدگی و دستورات لازم را جهت تحقق خواسته های ایشان صادر کردند.

وی در این دیدارها با تأکید بر اینکه ایثارگران و خانواده های شهدا محق دریافت خالصانه ترین خدمت ها هستند، افزود: دیدار با خانواده های معظم شاهد، موجب تعظیم شعائر الهی و پاسداشت فرهنگ والای ایثار و شهادت می شود.

مرتضوی در دومین سالگرد شهادت شهید مدافع امنیت مرتضی ابراهیمی با حضور در منزل این شهید والامقام، با همسر، فرزندان و والدین این شهید والامقام دیدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر شهیدان مصداق صراط مستقیم است

مسیر شهیدان مصداق صراط مستقیم است