مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 09:202021-11-16سياسي

ضرورت گزارش درباره وضعیت اجتماعی در دولت های یازدهم و دوازدهم


نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی گفت: در گزارش های عملکرد دولت های گذشته باید درباره وضعیت آسیب های اجتماعی با توجه به اهمیت آنها نیز توضیحاتی داده شوند.

- ، محمدرضا صباغیان بافقی در جلسه علنی امروز (سه شنبه 25 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیسیون اقتصادی مجلس در خصوص وضعیت شاخص های اقتصادی در دولت های یازدهم و دوازدهم، گفت: امیدواریم چنین رویه ای برای همه دولت ها رقم بخورد تا زمان تحویل دولت، مردم و نمایندگان بدانند که با چه شاخص هایی دولت تحویل گرفته شده و با چه شاخص هایی تحویل داده شده است.

وی افزود: در این گزارش، دولت پیرامون رشد اقتصادی 2 یا 4 درصدی و یا آمار بیکاری 20 درصدی در هنگام تحویل آن از دولت دوازدهم توضیح داده است، اما با توجه به افزایش آسیب های اجتماعی و اهمیت آنها بهتر است که درچنین گزارش هایی درباره آمار اعتیاد، طلاق، تعداد زندانیان و سرقت نیز توضیحاتی ارائه دهد.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: کمیسیون اقتصادی یا سایر کمیسیون های مجلس می توانند این گزارش را تکمیل کنند و درباره وضعیت اجتماعی که می تواند در آینده بُعد نظارتی مجلس را قوی تر کند، گزارش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت گزارش درباره وضعیت اجتماعی در دولت های یازدهم و دوازدهم

ضرورت گزارش درباره وضعیت اجتماعی در دولت های یازدهم و دوازدهم