مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 08:352021-11-16سياسي

سپاه الغدیر به دنبال ایجاد گفتمانی جدید در حوزه آب است


فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: تمام کشور درگیر بحران آب است و سپاه الغدیر به دنبال ایجاد گفتمانی ملی و جدید در حوزه آب است.

- ، سردار رضا پورشمسی، صبح سه شنبه در جلسه دبیرخانه شهید مدرس که با حضور مجمع نمایندگان استان یزد و هیئت رییسه مجمع بسیجیان استان و هیئت اندیشه ورز بسیج یزد در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد برگزار شد، با اشاره به قرار گرفتن در آستانه هفته بسیج اظهار داشت: اشاره رهبری به هزار دانش آموز شهید در استان یزد، موضوع مهمی است که در سپاه الغدیر، بحث های کارسازی آن دنبال شد.

وی عنوان کرد: بر این اساس کنگره ملی هزار دانش آموز شهید استان یزد را در هفته بسیج امسال کلید می زنیم تا در سال 1401 این کنگره را برگزار کنیم.

پورشمسی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مسائل ایجاد شده در حوزه آب انتقالی به یزد بیان کرد: امروز مشکل آب و تنش های آن مختص یزد و اصفهان نیست بلکه معضل خشکسالی گریبانگیر کل کشور است و در سراسر کشور در این زمینه مشکلاتی وجود دارد.

فرمانده سپاه الغدیر یزد از آب به عنوان یک معضل ملی یاد کرد و افزود: در قرارگاه امام حسن (ع) برای محرومیت زدایی اعتبار خوبی دیده شده که با استفاده از این اعتبار، پنج طرح آبرسانی در استان اجرایی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه الغدیر به دنبال ایجاد گفتمانی جدید در حوزه آب است

سپاه الغدیر به دنبال ایجاد گفتمانی جدید در حوزه آب است