مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 08:302021-11-16فرهنگي

هیات انتخاب سی وسومین جشنواره تئاتر خوزستان معرفی شد


طی احکامی از سوی ناصر چنانی، دبیر سی وسومین جشنواره تئاتر استان خوزستان، سعید آلبوعبادی، افشین القاسی و سیدمنصور ناصری به عنوان هیات انتخاب این دوره از جشنواره منصوب شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چنانی در این باره گفت: در این دوره از جشنواره از چهره های با تجربه تئاتر استان خوزستان برای انتخاب آثار این دوره از جشنواره استفاده شده است.

وس در خصوص معرفی هیات انتخاب آثار جشنواره گفت: سعید آلبوعبادی متولد 1349 بندرماهشهر، نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینمای استان خوزستان است که در چندین دوره جشنواره بین المللی تئاتر فجر به عنوان کارگردان و بازیگر و نمایشنامه نویس حضور داشته است.

او در فیلم های سینمایی 23 نفر، دوئل، گاهی روی آب، پایان دوم و برادر جان به عنوان بازیگر، کارگردان، نویسنده فیلمنامه حضور داشته است.

وی افزود: افشین القاسی متولد 1351 مسجدسلیمان، نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر استان خوزستان است که آثار سر به ازای سرنیزه، پیچک، بوطیقای ارسطو به روایت من و ندا، ابر می گرید باد می گرید و.

از جمله آثار نمایشنامه نویسی وی است.

دبیر سی وسومین جشنواره تئاتر استان خوزستان افزود: سیدمنصور ناصری متولد 1350 آبادان، نویسنده، طراح و کارگردان تئاتر استان خوزستان است که نمایش های ساعت شنی، شب چرانی کفتارها، گرای صفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیات انتخاب سی وسومین جشنواره تئاتر خوزستان معرفی شد

هیات انتخاب سی وسومین جشنواره تئاتر خوزستان معرفی شد