مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 08:202021-11-16فرهنگي

پهنه رودکی میزبان بیستمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی می شود


دبیر اجرایی بیستمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی گفت آثار بخش آیین ها و بازی ها، خیمه شب بازی و نقالی در پهنه رودکی اجرای زنده خواهند داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازوجود دارد تصمیم بر آن شد تا به منظور حفظ بیشتر سلامت هنرمندان و مخاطبان، سمینارها و نمایش های صحنه ای به صورت پخش مجازی از طریق سامانه های تلویزیون تئاتر ایران و تیوال در دسترس علاقمندان قرار گیرد و آثار بخش آیین ها و بازی ها، خیمه شب بازی و نقالی نیز در پهنه رودکی اجرای زنده داشته باشند.

ابدالی ضمن تشکر از حسین عالمبخش مدیر پردیس تئاتر تهران درباره زمان و نحوه ضبط آثار نمایشی حاضر در بیستمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی عنوان کرد: ضبط آثار نمایشی استان تهران و البرز از 6 تا 10 آذر در پردیس تئاتر تهران انجام خواهد شد و ضبط آثار نمایشی شهرستان ها نیز با تامین هزینه توسط دبیرخانه جشنواره و براساس ابلاغ دستورالعمل هایی توسط گروه نمایشی صورت خواهد گرفت و درصورتیکه دستورالعمل های ابلاغ شده از سوی گروه نمایشی به صورت کامل رعایت نشود مجبور به حذف اثر از این رویداد خواهیم بود.

دبیر اجرایی بیستمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی در پایان صحبت هایش اظهار کرد: رونمایی از 5 کتاب و بزرگداشت 10 هنرمند از برنامه های این دوره از جشنواره است که جزییات آن ها به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پهنه رودکی میزبان بیستمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی می شود

پهنه رودکی میزبان بیستمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی می شود