مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 08:152021-11-16اجتماعي

راهدارخانه های ابهر در مسیرهای اصلی و فرعی تجهیز شدند


رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان ابهر گفت: همزمان با فصل سرما راهدارخانه های ابهر در جاده های اصلی و فرعی تجهیز شدند.

- مهدی احمدی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه طی بارش های صورت گرفته در استان در روزهای اخیر، 20 مورد راه روستایی در شهرستان ابهر برف روبی شده است، اظهار کرد: در عملیات راهداری زمستانی در بارش های اخیر در جاده های شهرستان بیش از 130 تن مخلوط شن و نمک استفاده شده است.

وی ادامه داد: بیشترین میزان برف روبی در محورهای ابهر - خدابنده، راه های روستایی ابهر - مرشون، راه روستایی ابهر - دولت آباد، آزادراه زنجان – قزوین، محور ترانزیت زنجان - قزوین و راه های روستایی بهاور، کماجین، داوودگر، آقجه کند، شورین، عباس آباد، قفس آباد، گلی، قره آغاج و انجام شده است.

احمدی با بیان اینکه راه های تحت پوشش برف روبی این شهرستان بیش از 470 کیلومتر است، یادآور شد: تعداد نقاط کوهستانی برف گیر شهرستان نیز 12 نقطه است که در صورت حفظ آمادگی لازم در هنگام بارش ها و انجام عملیات های به موقع مشکلی در این مسیرها به وجود نمی آید.

رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان ابهر همچنین از آماده سازی و تجهیز راهدارخانه ها در جاده های اصلی و فرعی جهت امدادرسانی و خدمات به موقع به مسافران و کاربران راه ها و همکاری و تعامل با مسئولان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهدارخانه های ابهر در مسیرهای اصلی و فرعی تجهیز شدند

راهدارخانه های ابهر در مسیرهای اصلی و فرعی تجهیز شدند