مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 07:552021-11-16سياسي

نماینده مجلس: بخش اعظم مشکلات گذشته بخاطر عدم اتحاد مجلس و دولت بود


نماینده مردم شهرستان های فارسان، اردل، کیار و کوهرنگ گفت: بخش اعظم مشکلات در گذشته به علت عدم اتحاد بوده و از این عدم اتحادها ضربه های زیادی خورده ایم.

- قدرت الله حمزه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس گفت: آموزه های دینی به ما این را تفهیم می کند که هرجا وحدت و همدلی باشد عنایت الهی هم هست، وحدت باعث توسعه و موفقیت می شود و اختلاف عکس این ماجرا را رقم می زند.

نماینده مردم شهرستان های فارسان، اردل، کیار و کوهرنگ افزود: اگر سران سه قوه برای حل مشکلات مردم، خدمت به جامعه و مدیریت جهادی با هم متحد شوند بسیاری از مشکلات حل می شود و طبیعی است که اختلافات بین قوا کارها را خنثی می کند.

اتحاد تنها کافی نیست وی ادامه داد: اکنون وحدت و همدلی در این دولت فراهم شده است اما هنوز به آن قله ای که مقام معظم رهبری و مردم انتظار دارند نرسیده ایم یعنی تنها اتحاد کافی نیست بلکه باید پست ها و مسئولیت ها به اهلش داده شود و همچنین جلوی اختلاف و کارهای نادرست گرفته شود که اگر این اتفاق ها با همدیگر رقم بخورد اوضاع بهتری خواهیم داشت.

حمزه با بیان اینکه یک دست صدا ندارد، اظهار داشت: بخش اعظم مشکلات در گذشته به علت عدم اتحاد بوده و از این عدم اتحادها ضربه های زیادی خورده ایم که متاسفانه مدیران تمام توانشان را برای حل مشکلات نگذاشتند و اختلافات سبب کارشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: بخش اعظم مشکلات گذشته بخاطر عدم اتحاد مجلس و دولت بود

نماینده مجلس: بخش اعظم مشکلات گذشته بخاطر عدم اتحاد مجلس و دولت بود