مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 07:402021-11-16سياسي

مدیران چانه زنی های بودجه ای خود را شروع کنند/ از کنترل بازار غافل نشوید


استاندار کرمانشاه با اشاره به روند تدوین بودجه سال 1401 گفت: مدیران باید از هم اکنون چانه زنی های بودجه ای خود را برای کسب بودجه بیشتر جهت پیشبرد طرح ها و پروژه های استان شروع کنند.

- مدیران "چانه زنی های بودجه ای" خود را شروع کنند/ از کنترل بازار غافل نشوید ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه با اشاره به روند تدوین بودجه سال 1401 گفت: مدیران باید از هم اکنون چانه زنی های بودجه ای خود را برای کسب بودجه بیشتر جهت پیشبرد طرح ها و پروژه های استان شروع کنند.

هوشنگ بازوند در جلسه امروز(25 آبان) شورای اداری استان که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ بسیجی در سطح جامعه، گفت: بسیج نامی است که هرکجا تهدیدی صورت گرفته آن را به فرصت تبدیل کرده و هرکجا نگرانی یا بحرانی رخ داده، آن را رفع کرده است.

وی افزود: شاید از میان هزاران دستاورد ارزشمند امام(ره) و انقلاب اسلامی بتوان گفت که بسیج گل سرسبد همه آنهاست که تمام سختی ها با حضور و ورود بسیج به راحتی مرتفع شده است.

بازوند با تاکید بر لزوم تبدیل فرهنگ بسیجی به یک فرهنگ عمومی، گفت: بسیج یعنی حضور فداکارانه، ساختارمند و جهادی مردم در تمام عرصه ها و این فرهنگ زیبا از عاشورای حسینی نشات گرفته و یکی از مصداق های بارز آن در سالهای اخیر حاج قاسم سلیمانی بود که فداکارانه برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران چانه زنی های بودجه ای خود را شروع کنند/ از کنترل بازار غافل نشوید

مدیران چانه زنی های بودجه ای خود را شروع کنند/ از کنترل بازار غافل نشوید