مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 07:202021-11-16سياسي

مجتمع فولاد بیجار گروس احیا شد


رییس کل دادگستری استان کردستان به همراه اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کردستان و در راستای حمایت قضایی از تولید، از دو کارخانه تولیدی واقع در شهرستان بیجار بازدید به عمل آورد.

- حجت الاسلام حسینی در حاشیه این بازدید اظهار کرد: ستاد اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کردستان، پیگیر تمام مشکلات کارخانجات و شرکت های تولیدی استان بوده و در چارچوب قوانین و مقررات از تعطیلی واحدهای تولیدی جلوگیری می کند.

رییس ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کردستان افزود: معضل بیکاری از دلایل عمده ورود پرونده به دادگستری است و اگر اشتغال مولد و واقعی برای جوانان ایجاد شود به همان اندازه از افزایش پرونده های قضایی در کشور جلوگیری خواهد شد.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: دستگاه قضایی در سطح کلان و دادگستری های استانها از هر اقدامی در راستای حمایت از تولید حمایت می کنند و بر اساس مقررات و قوانین از تعطیلی واحدهای تولیدی جلوگیری می کند.

وی افزود: مشکلات پیش روی مجتمع فولاد بیجار گروس با حمایتهای قضایی دادگستری استان برطرف شده و تعداد اشتغال این کارخانه تا یک ماه آینده از 65 نفر به 100 نفر افزایش پیدا خواهد کرد.

وی تاکید کرد: در خصوص کشتارگاه طیور آمین فیروزه بیجار نیز با رفع موانع تولید توسط ستاد اقتصاد مقاومتی استان، ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجتمع فولاد بیجار گروس احیا شد

مجتمع فولاد بیجار گروس احیا شد