مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 07:052021-11-16پزشكي

درمان کاملا رایگان بیماریهای مادرزادی کودکان


رییس هیئت مدیره موسسه محکم استان کهگیلویه و بویراحمد از درمان کاملا رایگان بیماریهای مادرزادی کودکان در این استان خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس هیئت مدیره موسسه محکم استان کهگیلویه و بویراحمد از درمان کاملا" رایگان بیماریهای مادرزادی کودکان در این استان خبر داد.

کیان دهرابپور در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: موسسه ی خیریه ی محکم (موسسه ی حمایت از کودکان با ناهنجاریهای مادرزادی) با محوریت دکتر دلشاد از سال 1384 در کشور راه اندازی شده و تاکنون بیش از 7000 فرد بیمار با ناهنجاری های مختلف مادرزادی با اعمال جراحی و یا با دارو درمانی کاملا رایگان توسط این موسسه بهبودی کامل پیدا کرده اند.

وی اظهارکرد: این موسسه 39 بیماری مختلف مادرزادی اعم از شکاف لب، شکاف کام، پاچنبری، ابهام جنسی، کمبود هورمون رشد، آترزی مری و دیگر بیماری های مادرزادی گوارشی، بیماری های مادر زادی قلبی و .

را تحت پوشش قرار دارد.

رییس هیئت مدیره موسسه محکم استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در استان کهگیلویه و بویراحمد این موسسه از اسفند 1395 تاکنون قریب به 3000 مورد را در زمینه بیماریهای مادرزادی غربال کرده که حدود 800 نفر از این ببماران در شهرهای تهران، شیراز، اصفهان، اهواز و یاسوج به طور کاملا رایگان تحت عمل جراحی قرار گرفته و حدود 300 بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمان کاملا رایگان بیماریهای مادرزادی کودکان

درمان کاملا رایگان بیماریهای مادرزادی کودکان