مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 06:502021-11-16سياسي

بسیج محور توسعه، اقتدار و امنیت در کشور


بسیج محور توسعه، اقتدار و امنیت در کشور است - ایسنا/سیستان و بلوچستان فرمانده سپاه خاش: بسیج محور توسعه، اقتدار و امنیت در کشور است به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- سرهنگ پاسدار علی ثمره حسینی در جلسه هماهنگی برنامه های هفته بسیج بیان کرد: هفته بسیج فرصتی ارزشمند برای تبیین خدمات و دستاوردهای این نهاد مقدس در ابعاد مختلف است.

وی اظهار داشت: به برکت حضور بسیجیان در عرصه های مختلف شاهد عزتمندی کشور و ارتقای شاخص های خدمت رسانی و مقابله با تهدیدات دشمنان هستیم.

سرهنگ ثمره حسینی در ادامه با اشاره به بیانات حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه، تشکیل بسیج در نظام جمهوری اسلامی ایران از برکات و الطاف الهی است تصریح کرد: بسیج مجموعه ای از پاک ترین، فداکارترین و آماده ترین افراد برای نیل به اهداف نظام واسلام است، که شهادت، شهیدحاج قاسم سلیمانی نمونه بارز این فداکاری است.

محمدنور هاشمزهی مدیر آموزش و پرورش هم با گرامیداشت هفته بسیج گفت: هفته بسیج یادآوررشادت ها، ایثار و فداکاری های رزمندگان اسلام است.

وی افزود: سرافرازی و پیشرفت کنونی کشور مرهون از جان گذشتگی های بسیجیان ماست، بسیجیان عزیزی که در دوران دفاع مقدس برای اعتلای پرچم اسلام از جان و مال خود گذشتند تا ما امروز سرافرازانه به غیرت جوانان ایران عزیز ببالیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج محور توسعه، اقتدار و امنیت در کشور

بسیج محور توسعه، اقتدار و امنیت در کشور