مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 06:352021-11-16پزشكي

نسل بعدی ژن درمانی هدفمند در راه است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در اواسط تابستان سال جاری، شرکت پرسیژن بایوساینس (Precision BioSciences) توسعه دهنده فناروی ژن درمانی، در نشستی با تحلیل گران وال استریت به ارائه برنامه تحقیق و توسعه خود شامل فناوری ویرایش ژن در داخل بدن می شوند پرداخت، - شرکت پرسیژن بایوساینس ویرایشگر ژن با عملکرد بالا ساخته است که می توان از آن برای درمان برخی بیماری های ژنتیکی استفاده کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در اواسط تابستان سال جاری، شرکت پرسیژن بایوساینس (Precision BioSciences) توسعه دهنده فناروی ژن درمانی، در نشستی با تحلیل گران وال استریت به ارائه برنامه تحقیق و توسعه خود شامل فناوری ویرایش ژن در داخل بدن می شوند پرداخت، فناوری های درمانی که برای تزریق مستقیم به بیماران برای اصلاح بیماری های ژنتیکی طراحی شده اند.

درک جانتز یکی از بنیان گذاران و مدیر ارشد در تشریح برنامه های تحقیقاتی این شرکت به این موضوع پرداخت که پرسیژن بایوساینس برنامه های آزمایش درون تنی را برای رسیدگی به چهار بیماری مختلف آغاز کرده است.

بسیاری از صحبت های جانتز بر این نکته تمرکز داشت که آیا فناوری این شرکت می تواند به اندازه کافی خطر ویرایش ژن خارج از هدف را بهبود بخشد یا خیر، چرا که این ویرایش های خارج از برنامه موجب تغییرات ناخواسته در DNA بیمارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسل بعدی ژن درمانی هدفمند در راه است

نسل بعدی ژن درمانی هدفمند در راه است