مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 06:252021-11-16اقتصادي

مجتمع خیری زنان بدسرپرست و بی سرپرست در شهرکرد راه اندازی می شود


احداث و راه اندازی مجتمع خیری زنان بدپرست می تواند در اشتغال پایدار و توانمندسازی آن ها به ویژه در ابعاد اقتصادی و درآمدزایی موثر باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد محمدتقی جاپلقی صبح امروز در جلسه هماهنگی راه اندازی مجتمع خیری زنان بدسرپرست و بی سرپرست یکی از موضوعات مهم در پیشبرد مسائل زنان و خانواده را قدرت ساختارهای متعلق به زنان در جایگاه فعالیت و سیاست گذاری دانست و گفت: توجه به مسائل زنان در حوزه شهری نیازمند شناسایی، برنامه ریزی و اجرای کارآمد است که این مقوله در ساختار مدیریت شهرداری اصلاح می شود و مورد توجه قرار می گیرد.

شهردار شهرکرد با بیان اینکه باید محلی برای کمک به این بانوان در نظر گرفته شود، افزود: این روز ها زنان بدسرپرست به دلیل برچسب بدسرپرست بودن در جامعه از جایگاه مناسبی برخوردار نبوده و هر روز با مشکلات جدید و جدی تری روبه رو شده و نهادها و دستگاه های حمایتی آنگونه که باید، موثر واقع نمی شوند، بنابراین باید نهاد های متولی ساز و کار جدی در این زمینه تعریف و به مسائل آن خوب بیندیشند.

وی با بیان اینکه برای فرهنگ سازی در زمینه زندگی زنان بدسرپرست باید تبلیغات مناسبی صورت گیرد، ادامه داد: افراد باید در خانواده با یکدیگر ارتباط موثر داشته باشند و تمام اعضای خانواده از یکدیگر کمک گرفته و طمع و ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجتمع خیری زنان بدسرپرست و بی سرپرست در شهرکرد راه اندازی می شود

مجتمع خیری زنان بدسرپرست و بی سرپرست در شهرکرد راه اندازی می شود