مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 06:202021-11-16سياسي

حاصل مذاکرات رفع تحریم باید بهره مندی از منافع اقتصادی باشد


نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس با تأکید بر اینکه باید همه تحریم ها برطرف و کشور از منافع اقتصادی این توافق بهره مند شود گفت: با توجه به بیانات رهبری باید نگاه ما به درون کشور باشد و ظرفیت ها را شناسایی کنیم تا بتوانیم اقتصادی پویا و توانمند ایجاد .

- غلامحسین کرمی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در بوشهر در خصوص مذاکرات رفع تحریم اظهار داشت: رمز موفقیت ما در کنار توکل به خدا وحدت بین همه نیروها بود و در دفاع مقدس هم وحدت یکی از عوامل مهم پیروزی بود و امروز هم برای پیشرفت کشور ما نیاز به  همدلی و وحدت داریم.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی در خصوص وحدت قوا بیان داشت: امروز هر سه قوا از یک دیدگاه سیاسی و یک جهان بینی سیاسی مشترکی برخوردارند و امیدواریم این وحدت در عمل هم خود را نشان دهد و مشکلات مردم را حل کند.

وی در خصوص مذاکرات رفع تحریم افزود: به تعبیر رهبر معظم انقلاب چند اصل برای ما شرط است و یکی از آن این است که مواظب باشیم در تسلسل نیفتیم و ما را بازی ندهند، وعده های بی مورد ندهند و در نوشتن متن ها و امضاهایی که قرار است انجام شود باید دقت بیشتری داشته باشیم.

کرمی خاطرنشان کرد: در مذاکرات نباید طوری شود که با یک آبنبات راضی شویم و تمام منافع کشور را فدای آن کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاصل مذاکرات رفع تحریم باید بهره مندی از منافع اقتصادی باشد

حاصل مذاکرات رفع تحریم باید بهره مندی از منافع اقتصادی باشد