مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 06:152021-11-16اقتصادي

بخش خصوصی، نقطه اتکای ما در جنگ اقتصادی است


تلاش و فعالیت بخش خصوصی، نقطه امید و اتکای ما در جنگ اقتصادی است و تمام ادارات دولتی وظیفه دارند تا موانع فعالیت بخش خصوصی را برطرف کنند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی گفت: تلاش و فعالیت بخش خصوصی، نقطه امید و اتکای ما در جنگ اقتصادی است و تمام ادارات دولتی وظیفه دارند تا موانع فعالیت بخش خصوصی را برطرف کنند.

عابدین خرّم در دیدار اعضای هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز اظهار کرد: حوزه ی اقتصادی اعم از تولید، سرمایه گذاری، صادرات و اشتغال، ارتباط مستقیمی با عملکرد بخش خصوصی دارد و فعالان این بخش در خط مقدم جنگ اقتصادی قرار دارند.

وی از فعالان بخش خصوصی و تولیدکنندگان و صنعت گران خواست تا مسائل، مشکلات و موانع این حوزه را به شکل به روز شناسایی کرده و به مدیران اجرایی انتقال دهند.

خرّم با تأکید بر تشکیل جلسات مستمر و تخصصی با فعالان بخش خصوصی، گفت: ارتباط ما با شما ارتباطی معنادار و هدفمند خواهد بود تا بتوانیم با پیشنهادهای تأثیرگذار شما، عوامل رکود و عقب ماندگی در بخش تولید را به حداقل برسانیم.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین با بیان اینکه بخش خصوصی استان همواره پیشگام عرصه های صنعت و تولید بوده است، خاطرنشان کرد: مسئولان اجرایی باید این ظرفیت را قدر بدانند و با چابک سازی و تحو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش خصوصی، نقطه اتکای ما در جنگ اقتصادی است

بخش خصوصی، نقطه اتکای ما در جنگ اقتصادی است