مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 06:002021-11-16بين الملل

تاجیکستان میزبان رزمایش نیروهای ویژه پیمان امنیت جمعی


منطقه نظامی مرکزی روسیه اعلام کرد در خاک تاجیکستان رزمایش نیروهای ویژه پیمان امنیت جمعی با عنوان «کبالت - 2021»، برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، در یکی از میادین تمرینات نظامی ارتش تاجیکستان واقع در منطقه ختلان این کشور، رزمایش نیروهای ویژه سازمان پیمان امنیت جمعی، برپا می شود.

بنابر گزارش منطقه نظامی مرکزی روسیه، رزمایش مذکور روزهای 17 – 19 نوامبر در میدان تمرینات نظامی فخرآباد تاجیکستان برگزار می شود.

در این رزمایش از طرف روسیه در مجموع حدود 60 نظامی و 10 واحد تجیهزات نظامی از جمله دو بالگرد می – 8 پایگاه نظامی 201 شرکت می کنند.

در جریان این رزمایش با استفاده از تجهیزات شناسایی فنی و بالگردها اقداماتی در زمینه مسدود کردن و هجوم به ساختمانی که به طور فرضی به تصرف تروریست ها درآمده است، تجربه می شوند.

طبق گزارش منطقه نظامی مرکزی روسیه در رزمایش کبالت – 2021 علاوه بر روسیه همچنین نیروهای ویژه، نهادهای کشور، امنیت، وزارتخانه ها و ادارات شرایط اضطراری و کنترل مواد مخدر نیروهای واکنش سریع کشورهای عضو سازمان پیمان امنیت جمعی، از جمله ارمنستان، بلاروس، قزاقستان، تاجیکستان و قرقیزستان شرکت خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاجیکستان میزبان رزمایش نیروهای ویژه پیمان امنیت جمعی

تاجیکستان میزبان رزمایش نیروهای ویژه پیمان امنیت جمعی