مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 05:502021-11-16اجتماعي

مخازن مازوت در تهران پلمب است


در پی آغاز زودهنگام آلودگی هوا در فصل سرد و وجود نگرانی هایی از مصرف مازوت در نیروگاه ها و صنایع تهران معاون محیط زیست استان تهران می گوید: مخازن مازوت این واحدها در تهران پلمب است اما آیا صرف خودداری از مصرف این سوخت باعث کاهش آلودگی ناشی از منابع ثابت می شد؟ - کارخانه سیمان تهران به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، از سال گذشته و با تشدید آلودگی هوا حساسیت ها درباره مصرف مازوت در نیروگاه ها و صنایع کشور به ویژه پایتخت بیشتر شده است.

در آن مقطع ابتدا مازوت سوزی در تهران تکذیب شد اما دی ماه استفاده از این سوخت در تهران تایید شد و مسعود تجریشی - معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست - از ارسال نامه به دادستانی به منظور جلوگیری از مصرف مازوت خبر داد.

در ادامه فرشید باباخانی - معاون فنی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران - هم ضمن اشاره به روند افزایشی غلظت آلاینده دی اکسید گوگرد در تهران گفته بود: نشانه هایی از مصرف سوخت غیر استاندارد در صنایع و نیروگاه های تهران وجود دارد البته استفاده از سوخت غیراستاندارد علاوه بر گوگرد، سبب تولید آلاینده های دیگری ازجمله ذرات معلق کمتر از 2.

5 میکرون نیز می شود.

امسال آلودگی زودتر از سال های قبل چترش را روی آسمان تهران پهن کرده است البته مسوولان دستگاه های مختلف از سازمان حفاظت محیط زیست و ادا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخازن مازوت در تهران پلمب است

مخازن مازوت در تهران پلمب است