مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 04:352021-11-16اقتصادي

تکمیل فاز اول موزه روستایی گلستان 100 میلیارد اعتبار لازم دارد


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان گفت: تاکنون برای موزه روستایی گلستان، 114 میلیارد ریال هزینه شده و تا اتمام کامل فاز نخست 100 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

- ، احمد تجری شامگاه دوشنبه در حاشیه بازدید سرزده از روند اجرای موزه میراث روستایی گلستان اظهارکرد: تاکنون برای این پروژه مبلغ 114 میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده و تا اتمام کامل فاز نخست 100 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان افزود: در راستای بهره برداری از فاز نخست پروژه موزه میراث روستایی گلستان در سال جاری، اعتبار 50 میلیارد ریال آن تامین شد.

وی بیان کرد: دوباره چینی دو سازه روستایی در پروژه موزه میراث روستایی گلستان به اتمام رسیده و دو سازه در مراحل پایانی اجرای آن است.

تجری گفت: موزه میراث روستایی گلستان دومین مدل در نوع خود در کشور است که با برآورد اولیه 500 میلیارد ریال در زون فرهنگی پارک جنگلی قرق به مساحت 50 هکتار در حال اجرا است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان اعلام کرد: 73 میلیارد و 100 میلیون ریال اعتبار از منابع ملی و استانی برای تسریع در عملیات اجرایی فاز اول موزه میراث روستایی گلستان در سال 1399 تامین و عملیات اجرایی آن آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل فاز اول موزه روستایی گلستان 100 میلیارد اعتبار لازم دارد

تکمیل فاز اول موزه روستایی گلستان 100 میلیارد اعتبار لازم دارد