مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 20:152021-11-15اقتصادي

یورش پلیس به ساختمان ها و املاک رییس بانک مرکزی لبنان در فرانسه


پلیس فرانسه به آپارتمان ها و املاک و مستغلات متعلق به «ریاض سلامه» و نزدیکان او که ‍اریس می گوید با پول های اختلاسی خریداری شده، یورش بردند.

- پلیس فرانسه به آپارتمان ها و املاک و مستغلات متعلق به ریاض سلامه و نزدیکان او که ‍اریس می گوید با پول های اختلاسی خریداری شده، یورش بردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پلیس فرانسه اخیرا به آپارتمان ها و املاک و مستغلات متعلق به ریاض سلامه رییس بانک مرکزی لبنان و معشوقه و برادرش که گفته می شود با پول های اختلاس شده از بانک این کشور خریداری شدند، یورش برد.

در همین ارتباط، روزنامه الاخبار گزارش داد که در تاریخ 21 اکتبر 2021، نیروی پلیس فرانسه به تعدادی از آپارتمان ها و املاک و مستغلات متعلق به ریاض سلامه که بیشتر در پاریس خریداری شده اند، به دستور دادگاه یورش برند.

این آپارتمان ها متعلق به ریاض سلامه و معشوقه او آنا کوزاکووا (تابعیت اوکراینی) و رجا سلامه (برادر رییس بانک مرکزی) است .

وی خاطرنشان کرد: قوه قضاییه فرانسه و همچنین دادستانی لبنان و سوییس اعلام کردند که این املاک ثبت شده به نام شرکت هایی است که در نهایت به برادران سلامه و کوزاکووا ختم می‎شوند و با پول های اختلاسی خریداری شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یورش پلیس به ساختمان ها و املاک رییس بانک مرکزی لبنان در فرانسه

یورش پلیس به ساختمان ها و املاک رییس بانک مرکزی لبنان در فرانسه