مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 19:452021-11-15سياسي

سوسنگرد تجلی وحدت و انسجام ملی در دوران دفاع مقدس بود


رییس حوزه هنری آذربایجان شرقی گفت: عملیات آزادسازی و شکست حصر سوسنگرد، تجلی وحدت و انسجام ملی در دوران هشت سال دفاع مقدس بود.

- سید محمدحسین بلاغی روز دوشنبه، 24 آبان ماه در بیست و نهمین آیین شب خاطره ی حوزه هنری استان با عنوان سوسنگرد اظهار کرد: سوسنگرد تجلی وحدت رزمندگان و دلاوران دفاع مقدس است که در این عملیات، رزمندگان سپاه، نیروهای بسیج، ارتش و نیروی هوایی جمهوری اسلامی با انسجام و وحدت موفق به شکست و آزادسازی این منطقه از کشور اسلامی شد.

وی افزود: شهید علی تجلایی از فرماندهان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بودند که نشان دادند، قومیت، زبان، منطقه و شخصیت تأثیری در دفاع از این آب و خاک ندارد.

بلاغی از تدوین سند تحول در حوزه هنری استان خبر داد و گفت: بخش عظیمی از سند که با عنوان آذربایجان پیشرو در انقلاب تدوین شده، به تدوین روایت مجاهدان انقلاب اسلامی اختصاص یافته است.

گفتنی است؛ در این مراسم حاج غفار رستمی و اژدر دلفکار از رزمندگان حاضر در عملیات سوسنگرد و از یاران شهید تجلایی خاطرات خود را از این عملیات روایت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری آذربایجان شرقی، همچنین در این مراسم کتاب شهادت شکار که جستاری از خاطرات و دست نوشته های شهید علی تجلایی بوده و توسط نصیبه عبدالعلی زاده نوشته شده است، رونما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوسنگرد تجلی وحدت و انسجام ملی در دوران دفاع مقدس بود

سوسنگرد تجلی وحدت و انسجام ملی در دوران دفاع مقدس بود