مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 19:152021-11-15سياسي

از ظرفیت جهاد دانشگاهی برای توسعه اشتغال زندانیان استفاده خواهیم کرد


از ظرفیت جهاد دانشگاهی برای توسعه اشتغال زندانیان که یکی از اولویت های اصلی دستگاه قضا در بحث توانمندسازی آنان و رفع دغدغه های معیشتی خانواده ایشان است استفاده خواهیم کرد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل زندان های لرستان گفت: از ظرفیت جهاد دانشگاهی برای توسعه اشتغال زندانیان که یکی از اولویت های اصلی دستگاه قضا در بحث توانمندسازی آنان و رفع دغدغه های معیشتی خانواده ایشان است استفاده خواهیم کرد.

عبدالمجید کشوری در حاشیه دیدار با دکتر امین سلاحورزیان، رییس جهاد دانشگاهی لرستان و معاونین این نهاد در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در راستای برنامه هایی که قوه قضاییه به عنوان سیاست ها و اولویت ها پیگیری می کند با مجموعه جهاد دانشگاهی استان برنامه ریزی و دیدارهایی داشتیم.

وی افزود: امروز جلسه هم اندیشی در بحث تعاملاتی که بین دو دستگاه می توانیم در راستای اجرای سیاست های کلان قوه قضاییه و اولویت های سازمان زندان ها در استان داشتیم تا بتوانیم از ظرفیت هر دو نهاد در راستای اجرایی کردن این سیاست ها استفاده کنیم.

کشوری ادامه داد: با مطالبی که در این جلسه و بازدیدی که صورت گرفت اهداف و راهبردهایی که می شود سیاست ها را اجرایی کرد بین ما ردوبدل شد و نتایج خوبی نیز به دست آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ظرفیت جهاد دانشگاهی برای توسعه اشتغال زندانیان استفاده خواهیم کرد

از ظرفیت جهاد دانشگاهی برای توسعه اشتغال زندانیان استفاده خواهیم کرد