مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 18:502021-11-15سياسي

افت شدید مخازن آبهای زیرزمینی شهرستان چرام


رییس منابع آب شهرستان های کهگیلویه، چرام و لنده با توجه به افت شدید مخازن آبهای زیرزمینی شهرستان چرام گفت: یکی از اولویت این اداره برخورد قانونی با مالکین چاه های غیرمجاز و دارای اضافه برداشت است.

- سید هادی خاضعی در جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان چرام هدف از تشکیل این نشست را هماهنگی بین دستگاه های عضو جهت مدیریت مطلوب و صحیح آب و جلوگیری از تخلفات و برداشت های غیر مجاز از منابع آب سطحی و زیرزمینی و رعایت الگوی کشت در زمان تنش آبی با همکاری سایر دستگاه ها از جمله حوزه قضایی و نبرو انتظامی با وزارت نیرو عنوان کرد.

ریس اداره منابع آب شهرستانهای کهگیلویه، چرام و لنده گزارشی از آخرین وضعیت منابع آب سطحی و زیرزمینی شهرستان چرام ارائه داد و گفت: منابع آب مهمترین عامل توسعه پایدار است.

وی وضعیت بحران و افت شدید مخازن آب های زیرزمینی شهرستان چرام را یادآور شد و با توجه به کاهش میزان نزولات جوی سال آبی گذشته با مقایسه با سنوات قبلی و میانگین بلندمدت گفت: به دلیل کاهش میزان بارندگی ها لزوم برنامه ریزی و صیانت، مراقبت و مدیریت منابع آب شرب و کشاورزی بیش از گذشته احساس می شود.

خاضعی با توجه به اهمیت مدیریت منابع آب، خواستار رعایت قوانین مرتبط با توزیع عادلانه آب و نیز اجرای الگوی کشت در شهرستان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افت شدید مخازن آبهای زیرزمینی شهرستان چرام

افت شدید مخازن آبهای زیرزمینی شهرستان چرام