مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 18:252021-11-15سياسي

حضور دانش آموزان در فضای مجازی هیچ پیوست فرهنگی نداشت


معاون دانشگاه آزاد از بی توجهی نسبت به آموزش مجازی دانش آموزان انتقاد کرد و گفت: متاسفانه در دو سالی که از کرونا گذشت و آموزش ها مجازی شد، استفاده دانش آموزان از فضای مجازی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسرو پناه در مراسم رونمایی از بزرگ ترین کتابخانه دیجیتال که امروز در مرکز تحقیقات کامپیوتری نور قم برگزار شد، اظهار کرد: مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور، خدمات ارزشمندی را در فرایند پژوهش و روش شناسی تحقیق، به محققان ارائه کرده است.

وی کتابخانه ها را یکی از شاخصه های تمدنی هر کشور دانست و گفت: ایران قبل از اسلام، مهد علم و دانش بوده و حتی صدها سال قبل از میلاد مسیح، بزرگترین کتابخانه های فلسفی، هیئت، کیمیا و علوم پزشکی در ایران وجود داشته است.

  معاون دانشگاه آزاد اسلامی به تلاش دشمنان برای از بین بردن فرهنگ و تمدن اشاره کرد و گفت: اسکندر مقدونی وقتی ایران را فتح کرد، دستور داد کتابخانه های زیادی را آتش زدند به گونه ای که هر چه قدر آتش میزدند میدیدند کتابخانه دیگری هم وجود دارد.

وی اسلام را احیاگر تمدن ارزشمند اسلامی_ایرانی دانست و با اشاره به وجود کتابخانه های متعدد در مصر و شامات و کتابخانه های شخصی گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، با وجود نگاهی که امام راحل و مقام معظم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور دانش آموزان در فضای مجازی هیچ پیوست فرهنگی نداشت

حضور دانش آموزان در فضای مجازی هیچ پیوست فرهنگی نداشت