مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 17:402021-11-15سياسي

امکان پذیرش 3 هزار زائر خارجی در زائرسرای میرجاوه وجود دارد


مسجد، مجتمع رفاهی و زائرسرای امام رضا(ع) با ظرفیت پذیرش3 هزار زائر از سوی آستان قدس رضوی و تلاش مسئولان سیستان و بلوچستان راه اندازی شد.

- ، حجت الاسلام احمد مروی در جریان بازدید از مسجد، مجتمع رفاهی و زائر سرای امام رضا (ع) در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: زائرسرای امام رضا (ع) در میرجاوه بیست و سومین مجتمع بین راهی است که برای زائران حضرت تأسیس شده و عمده زائرانی که از آن استفاده می کنند از کشور پاکستان هستند.

وی افزود: برای اینکه زائران کشور پاکستان بتوانند از امکانات رفاهی و خدمات استفاده کنند از سال ها قبل آستان قدس رضوی براساس سیاست های زائرپذیری ساخت مجتمع های زائرپذیر را در سیستان و بلوچستان در دستور کار قرار داد.

تولیت آستان قدس رضوی بیان کرد: ما وظیفه خود می دانیم به زائران حضرت امام رضا (ع) خدمات ارائه دهیم این گونه نیست که تنها زائران را در صحن مطهر ایشان تکریم کنیم بلکه هدف این است با ایجاد مجتمع های رفاهی و زیارتی این بزرگواران از امکانات رفاهی بهره مند شوند بویژه زائران پاکستانی که برای رسیدن به خاک ایران عزیز رنج فراوانی در مسیر متحمل می شوند.

استاندار سیستان و بلوچستان نیز در حاشیه بازدید از مسجد، مجتمع رفاهی و زائر سرای امام رضا (ع) گفت: مردم استان با وجود تفاوت های قومیتی، مذهبی و طایفه ای عاشق ولایت هستن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان پذیرش 3 هزار زائر خارجی در زائرسرای میرجاوه وجود دارد

امکان پذیرش 3 هزار زائر خارجی در زائرسرای میرجاوه وجود دارد