مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 17:252021-11-15اجتماعي

زنان روستایی نقشی محوری در اقتصاد خانواده و جامعه دارند


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان ضمن تبریک هفته کارآفرینی به بانوان کارآفرین روستایی، گفت: زنان روستایی نقش محوری در اقتصاد خانواده و جامعه ایفا می کنند.

- ایسنا/گلستان مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان ضمن تبریک هفته کارآفرینی به بانوان کارآفرین روستایی، گفت: زنان روستایی نقش محوری در اقتصاد خانواده و جامعه ایفا می کنند.

دکتر طاهره جباری توران امروز (دوشنبه 24 آبان ماه) در دوره آموزش کمک های اولیه و شیوه ایجاد اشتغال در مناطق روستایی در گنبدکاووس، اظهار کرد: روستا کانون تولیدات کشاورزی و غذایی است و زنان روستایی علاوه بر این که مادران و همسرانی نمونه هستند، به عنوان کارآفرین و مکمل اقتصاد و تامین مایحتاج خانواده نیز نقش دارند.

وی بیان کرد: بانوان روستایی علاوه بر فعالیت های اقتصادی در حوزه های اجتماعی و سیاسی مانند شوراها نیز نقش آفرین هستند.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان تاکید کرد: بانوان فعال در حوزه های مختلف برای افزایش بهره وری خود باید به دنبال توانمندسازی باشند؛ یکی از راه های توانمند سازی کسب آموزش در حوزه های سلامت و کسب و کار می باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دوره آموزش کمک های اولیه و شیوه ایجاد اشتغال در مناطق روستایی با حضور مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنان روستایی نقشی محوری در اقتصاد خانواده و جامعه دارند

زنان روستایی نقشی محوری در اقتصاد خانواده و جامعه دارند