مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 17:052021-11-15سياسي

فرمانده انتظامی کردستان درگذشت پنج تن از جوانان غیور بیجاری را تسلیت گفت


سردار علی آزادی با ارسال پیامی درگذشت پنج تن از جوانان غیور بیجاری شاغل در هوا فضای سپاە پاسداران شهرستان بانه به خانواده و همکاران آنان تسلیت گفت.

- ایسنا/کردستان سردار "علی آزادی" با ارسال پیامی درگذشت پنج تن از جوانان غیور بیجاری شاغل در هوا فضای سپاە پاسداران شهرستان بانه به خانواده و همکاران آنان تسلیت گفت.

سردار علی آزادی فرمانده انتظامی کردستان با ارسال پیامی درگذشت ناگهانی پنج تن از کارکنان هوا فضای سپاه پاسداران شهرستان بانه بر اثر سانحه تصادف را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه الراجعون با نهایت تأثر و تأسف؛ درگذشت پنج تن از جوانان غیور بیجاری از کارکنان هوا فضای سپاه پاسداران شهرستان بانه که بر اثر حاثه تصادف در محور بیجار- دیواندره جان خود را از دست دادند، موجب تألم خاطر اینجانب وکلیه همکاران انتظامی شده است.

خدمات صادقانه و تلاش مخلصانه این کارکنان عزیز در لباس مقدس و سنگر خدمت برکسی پوشیده نبوده و اینجانب درگذشت این عزیزان از دست رفته را به خانواده آنان و کلیه همرزمان این عزیزان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و عموم مردم ولایتمدار شهرستانهای بیجار و بانه تسلیت عرض می نمایم و از خداوند متعال برای آنان رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی کردستان درگذشت پنج تن از جوانان غیور بیجاری را تسلیت گفت

فرمانده انتظامی کردستان درگذشت پنج تن از جوانان غیور بیجاری را تسلیت گفت