مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 16:102021-11-15اقتصادي

رونمایی از اتوبوس برقی ایران خودرو دیزل به زودی


مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به افزایش ساخت داخل و کاهش ارزبری در تولید اتوبوس، گفت: در حال حاضر ارزبری این محصول از 58 هزار یورو به حدود 37 هزار یورو رسیده و تا پایان سال به 33 هزار یورو کاهش خواهد یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایکوپرس- فرشاد مقیمی در حاشیه بازدید رییس و اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از ایران خودرو دیزل، با بیان این که این روند در سنوات آتی نیز ادامه خواهد یافت، اظهار کرد: ظرفیت تولید محصولات ناوگان حمل و نقل عمومی را در مجموعه ایران خودرو دیزل به حدی بالا می بریم که بتوانیم نیازهای داخل کشور را به صورت کامل پوشش دهیم.

وی تصریح کرد: پس از 9 سال با همت تمامی سازندگان و کارکنان، اتوبوس به خط تولید بازگشته و در حال حاضر بیش ترین تولید اتوبوس در کشور متعلق به ایران خودرو دیزل است.

اخیرا برای تولید 175 دستگاه اتوبوس با شهرداری تهران قرارداد بستیم که از این تعداد 110 دستگاه را تحویل داده ایم.

وی با اعلام خبر رونمایی از اتوبوس برقی ایران خودرو دیزل ظرف هفته های آینده، استفاده از این اتوبوس را که حدود 65 درصد آن داخلی سازی شده است، در کاهش آلایندگی شهرهای بزرگ تاثیرگذار دانست و اظهار امیدواری کرد، با استفاده از این محصول در رفع مشکلات زیست محیطی کلانشهرها یاری گر باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از اتوبوس برقی ایران خودرو دیزل به زودی

رونمایی از اتوبوس برقی ایران خودرو دیزل به زودی