مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 15:252021-11-15سياسي

سرپرست جدید فرمانداری ایلام معارفه شد


نادری، سرپرست جدید فرمانداری ایلام با حضور معاون سیاسی استاندار ایلام معارفه شد.

- الیاس فتاحی معاون سیاسی استاندار ایلام در این مراسم، با اشاره به برگزاری انتخابات، سفر سران قوا به استان و اربعین در ایلام خاطر نشان کرد: به عنوان مثال ما در شش ماهه ی اول سال برنامه هایی نظیر انتخابات، سفر سران سه قوه به استان و کنگره عظیم اربعین حسینی را باموفقیت و بدون حاشیه در استان برگزار کردیم که بدون همدلی ووحدت مسئولین ومردم برگزاری آنان امکان پذیرنبود.

وی با اشاره به اینکه انتخابات ملاک خوبی برای ارزیابی فرمانداران است،گفت: با تلاش مسئولین وحضورحداکثری مردم، توانستیم با مشارکت 63/3درصدی مردم رتبه سوم کشوررا کسب کنیم.

خیرالله گراوند فرماندار سابق ایلام نیز در این نشست اظهار کرد: هرچند عمل کردن به قانون بسیار دشوار است اما در دوران مسئولیتم در وزارت کشور، شاقول و ریسمانِ اندازه گیری در کارم پایبندی به قانون بود.

وی گفت: خدا را شاهد می گیرم در 30 ماه گذشته که فرماندار بودم، همه ی مردم شهرستان ایلام را قبیله ی خودم میدانستم و توزیع اعتبارات بر اساس عدالت بود.

فرماندار سابق ایلام با بیان اینکه همه ی ما فرزندان این آب و خاکیم ادامه داد: از سال 70 در ایلام زندگی می کنم و در طول این سالها همواره خداوند را ناظر بر اعمال خود دانسته ام.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست جدید فرمانداری ایلام معارفه شد

سرپرست جدید فرمانداری ایلام معارفه شد