مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 15:202021-11-15بين الملل

آمریکا در حال بررسی منطقه شرق سوریه برای احداث یک پایگاه و فرودگاه نظامی است


روز یکشنبه یک دستگاه خودروی گشتی آمریکایی گروهی از نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد) را به منطقه شمال شرق سوریه در فاصله 15 کیلومتری جنوب غرب حسکه برد.

- روز یکشنبه یک دستگاه خودروی گشتی آمریکایی گروهی از نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد) را به منطقه شمال شرق سوریه در فاصله 15 کیلومتری جنوب غرب حسکه برد.

برخی منابع نظامی میدانی اعلام کردند که این نیروها با هدف احداث یک پایگاه نظامی برای ائتلاف ضد داعش به این منطقه آمدند و منطقه را برای ساخت یک فرودگاه نظامی بررسی کردند.

این نقطه در نزدیکی تیپ الملیبیه قرار دارد که پیش از سال 2011 توسط نیروهای وابسته به دولت سوریه به عنوان یک هنگ نظامی استفاده می شد اما امروز تحت کنترل نیروهای قسد قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای الشرق الاوسط، یک کاروان نظامی نیروهای ائتلاف ضد داعش شامل 40 دستگاه کامیون و خودروهای باری بزرگ از طریق گذرگاه مرزی الولید از پایگاه های خود در اقلیم کردستان عراق به سمت پایگاه های نظامی ائتلاف و نیروهای آمریکایی در حومه حسکه به راه افتادند.

در این کاروان خودروهای باری حامل تجهیزات لجستیک و نظامی وجود داشتند و این سومین کاروان از این دست در ماه جاری میلادی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا در حال بررسی منطقه شرق سوریه برای احداث یک پایگاه و فرودگاه نظامی است

آمریکا در حال بررسی منطقه شرق سوریه برای احداث یک پایگاه و فرودگاه نظامی است