مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 15:152021-11-15اجتماعي

فعالیت بیش از هزار نیرو در عملیات زمستانی شهرداری


بیش از هزار نیرو در عملیات زمستانی شهرداری فعالیت خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، منصور سلطانی محمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عملیات زمستانی همه ساله با توجه به اینکه شرایط جوی در شهرهای سردسیر لازم است، انجام شده است.

سرپرست شهرداری زنجان از تشکیل کمیته زمستانی با بهره گیری از تجهیزات و امکانات لازم خبر داد و افزود: در این مانور بیش از یک هزار نیروی انسانی عملیات برف روبی را انجام خواهند داد.

وی با اشاره به اینکه مقدمات کاز از جمله لایروبی کانال ها از چند ماه قبل انجام شده است، تصریح کرد: این اطمینان را به شهروندان می دهیم که بتوانیم خدمات مطلوبی را ارائه دهیم که در این راستا بیش از یک هزار نیرو مشغول به کار خواهند بود.

مدیر خدمات شهری شهرداری زنجان نیز با اشاره به اینکه شهرداری هر سال با تجهیزات لازم در ارتباط با عملیات زمستانی اقدامات لازم را انجام می دهد، گفت: امسال نیز 127 دستگاه ماشین آلات در اختیار مناطق قرار گرفته است تا کار برف روبی انجام دهد.

سجاد خانمرادی با اشاره به اینکه 750 نیروی امور شهر و 400 نیروی فضای سبز در ارتباط با برف روبی همکاری خواهند کرد، گفت: کل عملیات ستاد برف روبی از اول آذر تا پایان اسفند فعالیت خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت بیش از هزار نیرو در عملیات زمستانی شهرداری

فعالیت بیش از هزار نیرو در عملیات زمستانی شهرداری