مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 15:152021-11-15سياسي

انتخاب شهردار در یک فرآیند عقلانی در هفته ی آینده انجام گیرد


استاندار ایلام از اعضای شورای اسلامی شهر ایلام خواست تا هفته ی آینده در یک فرآیند عقلانی شهردار ایلام را انتخاب کنند.

- محمد نوذری در نشست هم اندیشی با اعضای شورای شهر ایلام بر ضرورت انتخاب شهردار طی یک فرآیند دمکراتیک و عقلانی و در راستای احترام به رای و نظر مردم تاکید و اظهار کرد: مردم با حضور حداکثری در انتخابات و مشارکت 63 و نیم درصدی در انتخابات پیشران های توسعه در شرایط جدید را ترسیم کردند که در سفر رییس جمهور هم نتایج آن را دیدیم و جا دارد که اعضا به عنوان منتخبین مردم امروز هم با اجماع در راستای تکریم این مردم قدم بردارند.

وی از منتخبین شوراهای شهر و روستا، خواست در تکمیل خلق حماسه حضور مردم در انتخابات، رویه ای منسجم مبتنی بر خرد جمعی و تخصص محوری برای توسعه، عمران و آبادانی شهرها و روستاها به کار گیرند.

استاندار ایلام با تاکید بر اجرای قانون در برنامه های پیش رو و احترام به خرد جمعی، خواستار انتخاب شهردار ظرف هفته آینده، تدوین برنامه زمانبندی با رویکرد توسعه گرایانه با افق کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت برای عمران و آبادانی شهر ایلام و احترام به آرائ مردم و پاسخگویی به افکار عمومی شد.

وی با تاکید بر تعامل و همکاری اعضا شورا، خواستار هم اندیشی در جهت رفع مشکلات مردم، اجرای زیرساخت های شهری و رایزنی برای جذب اعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب شهردار در یک فرآیند عقلانی در هفته ی آینده انجام گیرد

انتخاب شهردار در یک فرآیند عقلانی در هفته ی آینده انجام گیرد