مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 13:352021-11-15سياسي

منتظر تصمیم هیئت حل اختلاف در خصوص حکم شهردار زنجان هستیم


نهم آبان ماه نامه حکم شهرداری در دبیرخانه هیئت حل اختلاف وصول شده است و شورا منتظر تشکیل جلسه هیئت حل اختلاف برای حکم شهردار است.

- ، منصور مرادلو ظهر دوشنبه در حاشیه مانور عملیات زمستانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهر زنجان یکی از شهرهای سردسیر است که اصولاً چندین ماه درگیر درگیر فصل سرما است و برای جلوگیری از خسارات ناشی از بارندگی ها، برف و… نیاز است آمادگی لازم در سطح شهر توسط دستگاه های خدمت رسان باشد.

وی با اشاره به اینکه برخی از کانال ها نیاز به لایروبی دارند و پیگیری های لازم در این خصوص است تا در مواقع بحران دچار مشکل نشویم و مناطق مختلف شهری آمادگی لازم را دارند.

رییس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه حوزه خدمات شهری پیش از این آمادگی های لازم را در مواقع بحران داشته افزود: برخی از تجهیزات و ماشین آلات شهرداری مربوط به بخش خصوصی است و باید بودجه لازم تامین شود.

مرادلو با اشاره به اینکه مردم برخی از کانال ها و امورات را در تعهد شهرداری میدانند گفت: برخی از کانال ها در تعهد شهرداری نیست، و ساخت و ساز هایی که در شهرک های اقماری که انجام می شود باید توجه ویژه ای یه زیرساخت ها شود و عدم توجه به زیرساخت ها باعث با وجود آمدن بحران در منطقه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منتظر تصمیم هیئت حل اختلاف در خصوص حکم شهردار زنجان هستیم

منتظر تصمیم هیئت حل اختلاف در خصوص حکم شهردار زنجان هستیم