مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 13:302021-11-15اقتصادي

20 واحد مسکونی برای رفع نیازهای روز جامعه در نجف آباد وقف شد


رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف آباد گفت: 20 واحد مسکونی در نجف آباد به منظور رفع نیازهای روز جامعه با ارزش 40 میلیارد تومان به نام اوقاف ثبت شد.

- با اشاره به ثبت وقف جدید در شهرستان نجف آباد اظهار داشت: بنیاد موقوفات عام نیکوکاری شادی آفرین 20 واحد مسکونی را در شمال شهر نجف آباد در دو بلوک 10 واحدی به نام اوقاف به ثبت رسانده است.

وی افزود: این موقوفه توسط مصطفی طاهری، زهرا نباتی، وحید طاهری، اطهر طاهری، مطهره طاهری و وحیده طاهری به وقف رسیده است.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف آباد با بیان اینکه این وقف همزمان با میلاد امام رضا (ع) وقف شده است، تصریح کرد: این وقف نامه اخیراً رسماً ثبت سامانه اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف آباد شده است.

وی در خصوص نیت این موقوفه تصریح کرد: تعالی و رشد ایتام در ابعاد مختلف زندگی مادی، معنوی، فرهنگی و اجتماعی، تعالی و رشد دانش آموزان مستعد و کم برخوردار، کمک به بهداشت و درمان جامعه، ایجاد زمینه و بستر مناسب برای توسعه فرصت های شغلی جوانان، کمک به جانبازان و معلولان، کمک به ازدواج زوج های جوان از طریق پرداخت وام های مناسب، کمک و برنامه ریزی برای تهیه مسکن نیازمندان، تلاش به منظور پیشرفت جامعه و ایجاد زندگی بهتر برای مردم به ویژه شهرستان نجف آباد، کمک به موسساتی که در چارچوب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 واحد مسکونی برای رفع نیازهای روز جامعه در نجف آباد وقف شد

20 واحد مسکونی برای رفع نیازهای روز جامعه در نجف آباد وقف شد