مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 13:102021-11-15بين الملل

عیاشی «ریاض سلامه» در فرانسه با پول های اختلاسی از بانک مرکزی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، منابع لبنانی گزارش دادند که پلیس فرانسه به شماری از آپارتمان ها و املاک و مستغلات متعلق به ریاض سلامه رییس بانک مرکزی لبنان و نزدیکان او که با پول های اختلاس شده از بانک این کشور خریداری شده بود، - عیاشی ریاض سلامه در فرانسه با پول های اختلاسی از بانک مرکزی منابع از رسوایی جدید ریاض سلامه رییس بانک مرکزی لبنان در فرانسه پرده برداشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، منابع لبنانی گزارش دادند که پلیس فرانسه به شماری از آپارتمان ها و املاک و مستغلات متعلق به ریاض سلامه رییس بانک مرکزی لبنان و نزدیکان او که با پول های اختلاس شده از بانک این کشور خریداری شده بود، حمله کرد.

روزنامه الاخبار در این زمینه گزارش داد که در 21 اکتبر 2021 نیرو های پلیس فرانسه به دستور دادگاه به تعدادی از آپارتمان ها و املاک و مستغلات متعلق به ریاض سلامه و رجا برادر و آنا کوزاکووا معشوقه وی (با تابعیت اوکراینی) که بیشتر در پاریس بود، حمله کردند.

گزارش ها نشان می دهد که این املاک متعلق به رییس بانک مرکزی لبنان و تعدادی از نزدیکانش از جمله برادرش است.

الاخبار افزود، همچنین قوه قضاییه فرانسه و سوییس و لبنان اعلام کردند این املاک با پول های اختلاس شده از بانک مرکزی لبنان خریداری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عیاشی «ریاض سلامه» در فرانسه با پول های اختلاسی از بانک مرکزی

عیاشی «ریاض سلامه» در فرانسه با پول های اختلاسی از بانک مرکزی